Pogoji poslovanja
Pogoji in navodila za nakup v spletni trgovini
www.hisa-zdravja.si
 
POSTOPEK NAKUPA
  • s klikom na zeleni gumb z besedilom »Dodaj v košarico« izdelek dodate na seznam vašega naročila
  • ogled naročila izvedete s klikom na rdeči gumb z besedilom »Nadaljuj v košarico« (na strani desno zgoraj)
  • izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na rdeči znak "X", ob desnem robu vrstice
  • pri spremembi naročene količine vpišite v okno število kosov izbranega izdelka
  • v kolikor imate kodo za popust vnesita v sivo okno kodo ter s klikom na gumb »Uporabi«
  • vnesite pristopne podatke, bodite pozorni na pravilno vnesen elektronski naslov
  • preverite svoje podatke in jih po potrebi dopolnite
  • s klikom na gumb »Naroči« oddate naročilo, ki ga ne morete več spremeniti
  • na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli ponudbo blaga, ki ste ga izbrali
Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite pogoje poslovanja.
 
SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI
Pogoji poslovanja spletne trgovine Hiše zdravja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine, ki jo upravlja podjetje Bimedia d.o.o., Cesta 2, 1312 Videm Dobrepolje, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: »ponudnik«).
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Potrošnik, ki opravi nakup, s samim nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa, in da se z njimi strinja, s tem tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.
 
CENE IN DDV
Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
 
AKCIJE - POPUSTI
Popust na izdelek velja izključno za blago na zalogi. V primeru, da je blago razprodano popust ni mogoče uveljavljati. Pri časovno omejenih akcijah velja popust do njenega izteka. Popusti se med seboj ne seštevajo.
Izdelki za katere prejmete ugodnost (popust, akcija, promocija, nagrada...) zanje ne morete pridobiti drugih ugodnosti.
 
KODA ZA POPUST
Koda vsebuje izbrano geslo s podanim popustom. Ob nakupu je v košarici na voljo vnosno polje za kodo. Geslo kode vnesete v polje in kliknite na zeleni gumb »Uporabi«.
Koda za popust ne velja za izdelke v akcijah oz. izdelke, ki že imajo popust.
 
NAROČANJE
Sprejeta naročila ponudnik obravnava kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko s telefonskim preklicem ali elektronskim sporočilom naročilo odpove v 3 urah po oddaji.
 
ODSTOP OD NAROČILA
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 
Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka.  Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka 


 
Zavrnitev naročila
Naročilo za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi ponudnik razpolaga ne more izvesti, zavrne, potrošnik pa ne more zahtevati njeno izpolnitev.
Obdelava naročila
Ponudnik bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila »na transakcijski račun«, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejetju plačila. Pri oddaji več zaporednih naročil v istem dnevu (isti kupec, enak dostavni naslov) jih bomo združili v enega, v kolikor ni podana drugačna zahteva.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@hisa-zdravja.si ali pisno ponudniku.
 
DOSTAVA IN PREVZEM
Rok dobave in način dostave
Naročeno blago ponudnik pripravi in odpremi v 1-3 delovnih dneh po prejemu naročila.
Naročene izdelek dostavi podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne vrši.
Osebni prevzem blaga ni možen.
Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
Dostava pošiljke se zaračuna v višini 3,00 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost naročila. Naročila z vrednostjo nad 50 €, bodo dostavljena brezplačno.
Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku.
V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni dodatnih stroškov.
Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh o tem obvesti ponudnika.
 
PLAČILNI POGOJI
Spletna trgovina Hiša zdravja omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).
 
 
 
REKLAMACIJA
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 8 dni in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.
V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.
 
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna:
  1. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  2. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upšotevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v roku 24 mesecev ali v roku dveh let ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potronikov.
  1. Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov),
  2. Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako)
Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka 
 
VARNOST
Ponudnik prejete osebne podatke uporablja za potrebe izvedbe naročila. Podatke posreduje podjetjem, ki so odgovorna za dostavo blaga.
 
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Spletno trgovina je zaščitena s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub varnostnim ukrepom podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.
 
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
 
PRAVICA DO OBVEŠČANJA
  • Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in do izbrisa teh podatkov. Za informacije se obrnite na: info@hisa-zdravja.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
  • Po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@hisa-zdravja.si.
  • Obveščanje kupca se v toku naročevanja izrecno dovoli. Želimo vas opozoriti, da bo ponudnik po svojih najboljših močeh zagotovljal verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih ponuja na spletni strani. Klub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.
    Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.
 
OGLASNA ELEKTRONSKA SPOROČILA
Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@hisa-zdravja.si.
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.
Oglasni material bo poslan v imenu ponudnika z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.
Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani ponudnika (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
 
PIŠKOTKI
Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.
  • Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
  • Ponudnik s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
  • Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
  • Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
  • Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.
Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.
 
KOZMETIČNI IZDELKI
Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom.
Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte:
  • preverite datum veljavnosti izdelka
  • po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno
  • izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo
  • izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok
  • izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili
  • izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo
  • v primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom
Kozmetičnih izdelkov zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov ne morete vrniti oziroma zamenjati.
 
PREHRANSKA DOPOLNILA
Priporočenega dnevnega odmerka se ne sme prekoračiti. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter zdrav način življenja.
 
PODATKI O PODJETJU
Bimedia d.o.o.
Cesta 2
1312 Videm-Dobrepolje, Slovenia
Tel: +386 (0)1 244 95 00
Fax: +386 (0)1 244 95 09
E-mail: info@hisa-zdravja.si
Identintifikacijska številka za DDV: SI98602250 (Smo davčni zavezanci.)
Matična številka: 1227670
Osnovni kapital: 24.340,68 EUR
 
 
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e- poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.