Splošni pogoji poslovanja

1.SPLOŠNO

Pogoji poslovanja spletne trgovine Hiša zdravja (Hisa-zdravja.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno in za elektronsko poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine, ki jo upravlja podjetje Bimedia d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: »ponudnik«).

Ponudnik in njegov naslov: Bimedia d.o.o., Cesta na Brdo 100, 1000 Ljubljana

Matična številka: 1227670000

Identifikacijska številka za DDV: SI 98602250

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik, ki opravi nakup, s samim nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa, in da se z njimi strinja, s tem tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku na voljo:

  • podatki o podjetju (registracija in sedež družbe);
  • kontaktni podatki podjetja oz. ponudnika (naslov, elektronska pošta in telefon);
  • informacije o značilnostih iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov, kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku in pogojih odstopa od pogodbe;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in morebitnih stroških dostave za uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika.

3. PONUDBA IZDELKOV

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se lahko pogosto spreminja, ravno zaradi načina poslovanja preko spleta. V kolikor pride do napak, nas prosimo obvestite po elektronski pošti na naslov: info@hisa-zdravja.si, da jih lahko čim hitreje odpravimo.

4. CENE

Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

4.1. Akcije

Popust na izdelek velja izključno za blago na zalogi. V primeru, da je blago razprodano popust ni mogoče uveljavljati. Pri časovno omejenih akcijah velja popust do njenega izteka. Popusti se med seboj ne seštevajo.
Izdelki za katere prejmete ugodnost (popust, akcija, promocija, nagrada…) zanje ne morete pridobiti drugih ugodnosti.

5. POSTOPEK NAKUPA

5.1. Naročilo sprejeto in potrjeno

Ko je naročilo oddano, potrošnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto z vidno vsebino naročila.

Sprejeta naročila ponudnik obravnava kot nepreklicna in bodo izvedena. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo. Potrošnik lahko s telefonskim klicem ali elektronskim sporočilom naročilo odpove v 3 urah po oddaji.

5.2. PLAČILNI POGOJI

Spletna trgovina Hisa-zdravja.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije,
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

6. POSTOPEK NAKUPA

6.2. Oddaja naročila

– S klikom na »Dodaj v košarico« kupec izdelek doda na seznam naročila v košarici.

– Ogled naročila izvede s klikom na »Na blagajno« (na strani desno zgoraj – VAŠA KOŠARICA).

– V razdelku Vsebina košarice, lahko kupec odstrani izbrane izdelke s klikom na znak “X”, ob desnem robu vrstice.

– Pri spremembi naročene količine izbere število kosov izbranega izdelka, v stolpcu poleg naziva izdelka.

– Kodo za popust se vnese v sivo okno v polje Promocijska koda. Potrdi se jo s klikom «Potrdi«.

– S klikom na »Plačilo in dostava« sledi razdelek za vnos naslova in načina dostave ter načina plačila. Podatki morajo biti točni, v nasprotnem primeru se dostava naročenega paketa ne more izvršiti.

– S klikom na gumb »Naprej« kupec preide v razdelek Oddaj naročilo, kjer preveri vnesene podatke in izbrane izdelke in zaključi nakup s klikom na gumb »Zaključi nakup«. Naročilo je s tem oddano in se ga ne more več spremeniti.

6.2. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupcu so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

6.2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na telefonsko številko, ki jo je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8).

6.3. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

7. DOSTAVA IN PREVZEM

Naročeno blago ponudnik pripravi in odpremil kupcu v dogovorjenem roku. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so navedeni ob zaključku nakupnega procesa. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.

Osebni prevzem blaga ni možen.

7.1 Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostava pošiljke se zaračuna v višini 3,00 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost naročila. Naročila z vrednostjo nad 40 €, bodo dostavljena brezplačno.

Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku. V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni dodatnih stroškov.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočila v petih (5) dneh o tem obvesti ponudnika.

Dostava pošiljke v tujino se zaračuna v višini 7,00 EUR.  Naročnik oziroma kupec lahko v primeru dostave v tujino izbira med dvemi načini plačila, in sicer plačilo po predračunu in s kreditno kartico.

8. KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

8.1. Obdelava naročila

Ponudnik bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel takoj po prejemu naročil. Pri izbiri opcije plačila »na transakcijski račun«, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejetju plačila. Pri oddaji več zaporednih naročil v istem dnevu (isti kupec, enak dostavni naslov) jih bomo združili v enega, v kolikor ni podana drugačna zahteva.

8.2 Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@hisa-zdravja.si ali pisno ponudniku.

8.3 Zavrnitev naročila

Naročilo za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi ponudnik razpolaga ne more izvesti, zavrne, potrošnik pa ne more zahtevati njeno izpolnitev.

9. ODSTOP OD POGODBE

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

9.1 Vračilo blaga

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezani trakovi, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

9.2 Vračilo vplačil

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

10. REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.

V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

11. REŠEVANJE STVARNIH NAPAK

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti na info@hisa-zdravja.si, v roku 24 mesecev ali v roku dveh let ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Če kupec reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora ponudnik dokazovati, da je reklamacija kupca neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če kupec reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati kupec sam.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

12. VARNOST

Spletna trgovina je zaščitena s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub varnostnim ukrepom podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah imetnika se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

12.1 Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izvedbe naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in računov ter ostalo potrebno komunikacijo s kupcem. Podatke za dostavo naročila lahko posreduje le podjetjem, ki so odgovorna za dostavo blaga.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

13. POLITIKA ZASEBNOSTI

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti. Dostopna na povezavi, tukaj!

14. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

15. PRAVICA DO OBVEŠČANJA

Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in do izbrisa teh podatkov. Za informacije nas prosim kontaktirajte na: info@hisa-zdravja.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.

Po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite ob prejetem obvestilu na v ta namen pripravljen link Odjava ali pošljete sporočilo z odjavo na info@hisa-zdravja.si.

Obveščanje kupca se v toku naročanja izrecno dovoli.

15.1 Oglasna elektronska sporočila

Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe:

  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Na obvestila se uporabnika ob naročilu avtomatsko prijavi, lahko pa se kadarkoli odjavi s klikom na Odjava ali pisno na info@hisa-zdravja.si.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu ponudnika z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko uporabnik kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani ponudnika (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

16. PREHRANSKA DOPOLNILA

Priporočenega dnevnega odmerka se ne sme prekoračiti. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter zdrav način življenja.

17. KOZMETIČNI IZDELKI

Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom.

Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte:

  • preverite datum veljavnosti izdelka,
  • po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno,
  • izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo,
  • izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok,
  • izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili,
  • izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo,
  • v primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom.

Kozmetičnih izdelkov zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov ne morete vrniti oziroma zamenjati.

18. ODGOVORNOST

Ponudnik se po svojih najboljših močeh  trudi zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih ponuja na spletni strani. Klub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.

18.1 Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e- poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore po 51. členu ZPP reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

18.2 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Hiša zdravja ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Hiša zdravja v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL)

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

19. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo ponudniku sporoči preklic.

20. PIŠKOTKI

Piškotki so neopazne datoteke, ki so začasno shranjene na vašem trdem disku in omogočajo ponudniku prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani, in za optimizacijo svojih internetnih oglasnih aktivnosti.

Oglaševalski piškotki spremljajo posameznikovo uporabo spletne strani Ponudnika, razen če se posameznik z uporabo piškotkov na strani ne strinja. Več o piškotkih in njihovi uporabi si lahko preberete tukaj.