5 maja, 2020

Aktiviraj se, čas je za gibanje

Trenutki lenarjenja in posvečanja zgolj notranjim aktivnostim v udobju svojega doma počasi, a zagotovo prehajajo v bolj aktivno in zeleno obarvano obdobje. Začeli se bomo več gibati, sprehajati, kolesariti, teči, supati in uživati v vseh aktivnostih, ki nam jih ponuja narava. Tako bomo zopet aktivirali vse svoje mišice in potrebovali dodatno energijo ter zagon za vse dejavnosti, ki nas čakajo. Ne le športne, tudi poslovne in družinske.

Sonce je maja ravno prav močno, vabi nas ven, nas obdaja z vitaminom D, še bolj pomembno pa je, da zvišuje serotonin, naš hormon sreče. 20 minut na soncu je dovolj, da se naš hormon začne izločati, mi pa postanemo bolj veseli in zadovoljni. Ravno zato strokovnjaki najbolj pogosto priporočajo izvedbo teka, sprehodov in drugih aktivnosti na soncu. Dobro pa se je zavedati, da je spomladi sonce bolj blago, kar nam omogoča, da svoje aktivnosti razporedimo skozi cel dan. Poleti, ko je sonce bolj močno, pa aktivnosti omejimo ali celo prekinemo med 11. in 17., ko je sonce najbolj močno. Tako naše gibanje ni le učinkovito, ampak tudi zdravo. Ker pa pri športnih aktivnostih izgubimo največ magnezija, saj se izloča skozi kožo in urin, ne smemo pozabiti tudi na reden vnos tega čarobnega minerala.

Prav pretirano potenje pa je tisto, ki najbolj pogosto povzroča pomankanje magnezija, posledično se ob potenju potrebe po magneziju znatno povečajo. Zato je dobro, da poskrbimo za dodaten vnos magnezija, saj ima magnezij pomembno vlogo pri presnovi glukoze v mišičnih celicah. Pogosto se nam zgodi, da z vnosom magnezija pričnemo prepozno, ker se posledice pomanjkanja izrazijo kasneje. Torej, to je v trenutku, ko začutimo boleče krče v mišicah, neprijeten občutek v mišicah vratu, zatilja in ramen ter po glavobolih ali celo migrenah. Moramo imeti v mislih tudi dejstvo, da enkraten vnos tega vsestranskega minerala ni dovolj, najbolje je, če ga jemljemo vsak dan.

Dnevna potreba po magneziju znaša 375 mg, kar pomeni, da bi za normalno količino magnezija morali v enem dnevu pojest kar 12 banan. Prav zaradi tega se vedno več ljudi odloča za dopolnjevanje prehrane z magnezijem, ki zagotovi boljšo telesno pripravljenost, prispeva k delovanju mišic in pridobivanju energije. Uporabljamo ga lahko kot prehransko dopolnilo v obliki magnezijevega cirata, saj prinaša izjemne rezultate in odganja bolečine v mišicah, hkrati pa poskrbi tudi za zdrave zobe, kosti ter učinkovit živčni sistem. Poskrbimo za svojo gibljivost, zagotovimo si zadostno količino magnezija in uživajmo življenje, polno zdravja.

© 2024 Hiša zdravja. Vse pravice pridržane