15 januarja, 2021

[Pisali ste nam] Odločila sem se shujšati. Ali lahko jemljem Glukomanan skupaj s probiotikom?

Tina sprašuje: “Za pomoč pri hujšanju sem si kupila vaš Glukomanan. Zanima me, če ga lahko jemljem skupaj s probiotikom? Tega namreč jemljem tudi pred jedjo, tako kot se jemlje tudi glukomanan.” Pozdravljeni, hvala za vaše vprašanje. Probiotik in glukomanan lahko jemljete skupaj, saj se lepo dopolnjujeta. Glukomanan je namreč topna vlaknina s prebiotičnimi lastnostmi. […]

Tina sprašuje: “Za pomoč pri hujšanju sem si kupila vaš Glukomanan. Zanima me, če ga lahko jemljem skupaj s probiotikom? Tega namreč jemljem tudi pred jedjo, tako kot se jemlje tudi glukomanan.”

hujsanje

Pozdravljeni, hvala za vaše vprašanje.

Probiotik in glukomanan lahko jemljete skupaj, saj se lepo dopolnjujeta.

Glukomanan je namreč topna vlaknina s prebiotičnimi lastnostmi. Prebiotiki so sestavljeni ogljikovi hidrati, ki jih telo ne prebavlja, prebavljajo pa jih mlečno-kislinske bakterije. Te prebiotik predelajo v mlečno kislino in druge koristne presnovke, ki varujejo črevesno sluznico, jo hranijo in omogočajo boljše imunsko delovanje črevesja.

Druga odlična lastnost glukomanana je izboljšanje črevesne peristaltike. Vlaknine namreč nase vežejo vodo. S tem se poveča pritisk na črevesno steno in spodbuja njegovo ritmično krčenje. Da vlaknina lahko nabrekne in ne povzroči zapeke, pa je potrebno piti dovolj tekočine. S tem očistite črevo in povečate izločanje strupov.

Tretja lastnost, ki jo izkoriščamo pri glukomananu je, da ustvari občutek sitosti. Ta je vezan na njegovo izjemno sposobnost nabrekanja. Če pol ure pred jedjo zaužijete po gram glukomanana (vsebino dveh kapsul), napolnite želodec, spodbudite refleks sitosti in tako pojeste manj.

Dodatna korist, ki doprinese k znižanju telesne teže, zmanjšanju tveganja za inzulinsko rezistenco in srčno-žilne bolezni pa je ta, da vlaknine zmanjšajo nihanje krvnega sladkorja in zmanjšajo količino holesterola v krvi. Ker se sladkorji in holesterol vežejo na vlaknino, se le ti počasneje absorbirajo ali pa sploh ne. S tem boste zmanjšali nihanje krvnega sladkorja in s tem povezanih sunkov inzulina. Ti so namreč soodgovorni za prenajedanje in tolaženje s hrano. Veliki sunki inzulina povečajo nervozo in depresijo.

Za pomoč pri hujšanju morate dnevno zaužiti 3 g glukomanana na dan v deljenih odmerkih. Pri tem pa pazite, da zmanjšate tudi kaloričen vnos in povečate izgorevanje presežkov z rednih gibanjem.

Hvala za vprašanje in uspešno pot pri hujšanju!

V Hiši zdravja na vprašanja naših bralcev odgovarja mag. Urša Strlekar, mag. farm.

© 2022 Hiša zdravja. Vse pravice pridržane